20110920

if you really love autumn

Placebo - Meds
Alicia Keys - Fallin'



Probably I like autumn. I like special atmosphere, long and lazy afternoons, silence and waiting to winter. Hovewer, my wardobe looks like hell - all is black and black is all around me - I really like it. Sometimes I feel very stange, forever mourning forever, but fuck it.
See you tommorrow, I trying to do new post, keep your fingers crossed:)
Chyba rzeczywiście lubię jesień. Ta cała atmosfera, długie i leniwe popołudnia, cisza i oczekiwanie na zimę. Jednak w mojej szafie trudno jest się doszukać brązu, karmelowego koloru (tak wielbionego przez większość szafiarek) czy wełnianych szalików - prawdopodobnie mających przypominać te zrobione przez pomarszczoną i kochaną babcię. Cóż sieciówkowego boomu nie da się odszukać. W mojej szafie prawie wszystko jest czarne, czerń mnie aż pochłania. Sam fakt posiadaniu siedmiu małych/średnich/dużych czarnych jest dość hmm dziwny. Czasem czuje się bardzo dziwnie, wiecie, wielka i wieczna żałoba - jednak fuck it.

31 comments:

  1. love this ring!!
    kisses=)

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. trzeba nosić co się lubi, ja przykładowo czarnego nie lubię w ogóle. praktycznie nie uświadczysz go w mojej szafie, chyba że coś w stylu basic. :)

    ReplyDelete
  3. Nie przejmuj się, siedem to jeszcze nie katastrofa ;) Poza tym, czarny jest dobry zawsze, niezależnie od pory roku.
    A z powyższych propozycji przygarnęłabym buty i spodnie :)

    ReplyDelete
  4. Oprócz okularów i koszuli wzięłabym wszystko, chociaż w sumie koszulę też biorę!

    ReplyDelete
  5. dreaming of:
    califonication
    this outfit

    <3 you've got a new follower babe. come say hello again!
    xx

    ReplyDelete
  6. Ja tez lubie jesien, ale tylko sloneczna :) deszczu nie cierpię. Fajny zestaw ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  7. ja lubie, czerń, czuje sie w niej swobodniej.
    przyznam że teraz jestem na nią skazana, potargały się moje brązowe spodnie i musze cos z tym zrobić żeby móc wrócić wpełni do brązów :)

    ReplyDelete
  8. świetna kurtka;) jak mozna lubić jesień??

    ReplyDelete
  9. uwielbiam dosłownie wszystko z tego postu.

    ReplyDelete
  10. okulary sa przefatastyczne!!!

    ReplyDelete
  11. aa, świetny zestaw, z rockowym pazurem! :)

    ReplyDelete
  12. Cudny zestaw. Zwłaszcza kurtka!
    Follow.

    www.kdcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. uwielbiam czerń-ponadczasowa klasyka!

    ReplyDelete
  14. Placebo! <3 uwielbiam.

    genialny pierścionek i fantastyczna koszula :D

    ReplyDelete
  15. I really really love your selection!
    xxx

    ReplyDelete
  16. Fajny zestaw, chociaż zmieniłabym buty na czerwone glany :)

    ReplyDelete
  17. I tego się trzymaj. Jeśli wiesz, co lubisz to po co kombinować? ;)

    ReplyDelete
  18. I like this look but I don't think that these glasses will be good with the outfit.
    xx

    ReplyDelete
  19. okularki są najlepsze, jesień bywa miła- fakt, a krótki blond to moim zdaniem zawsze najlepsza opcja na zimę :)


    pozdrawiam ciepło
    http://blogwbutach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bo czerń jest ponadczasowa i zawsze uniwersalna.
    Czerń jest najlepszym kolorem ;)

    ReplyDelete
  21. taka kurtka to dla mnie must have!
    pozdrawiam i zapraszam na nową notkę, a w niej pełno inspiracji ;)
    obserwujemy?
    www.work-wardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. wow, love all of it!
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Czarny to uniwersalny kolor, trzeba to pzryznać i przez to tak lubiany. :) Ja w swojej mam coraz więcej brązu- tak jak piszesz, ale uwielbiam ten kolor na ubraniach!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡