20110908

just be good to me

pulpashop dress, second hand bag, Catwalk shoes
Za każdym razem gdy mam straszną ochotę na kupienie nowej rzeczy to dziwnym przypadkiem  zawsze spełnia dwa kryteria: jest czarna i przeważnie jest sukienką. Jedni mają zapędy do przemocy w łóżku, ja chyba zdecydowanie bardziej wolę małe czarne. Usprawiedliwia mnie chyba tylko to, że takiej jeszcze nie miałam - połączenie dwóch zupełnie innych grubości materiałów. No i od początku wiedziałam, że będę nosiła do niej szpilki.

Pink Floyd - Comfortably Numb
FACEBOOK

29 comments:

  1. Świetna sukienka, wyglądasz w niej sexy!

    ReplyDelete
  2. wonderful photos, great composition!

    ReplyDelete
  3. Amazing photos, I like the look!
    xx

    ReplyDelete
  4. swietna sceneria na o9statnich zdjeciach tj ławeczka i rower!!

    ReplyDelete
  5. zdjęcia oddają klimat!! świetny set! wyglądasz mega :)

    ReplyDelete
  6. sukienka i torebka mniami !
    ps aż się po cichu śmieję, czytając notkę, bo większość rzeczy, które kupuję też są czarne :)

    ReplyDelete
  7. nice outfit
    i like black :)

    thank you for coming to my blog
    nice to read your blog

    Greetings from Indonesia
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. przedostatnie zdjęcie super! i ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  9. w Mielcu;) ale studia w Krk
    świetny look

    ReplyDelete
  10. Ten psiak jest cudowny<3 + KAPITALNIE wyglądasz!

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia, świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  12. i'm oh so lovestruck by your velvet dress. you look truly impeccable!

    xx // themerrimari.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. what a perfect place! :)

    xxx from Slovakia

    whatsoniadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam czerń! Podoba mi się zestaw;-)

    ReplyDelete
  15. Mam tak samo z butami. I podobają mi się dwa pierwsze zdjęcia, reszta też jest ok, ale te są najbardziej klimatyczne. Również pozwolę sobie obserwować Twój blog i dziękuję za zainteresowanie moimi tworami :)
    xx

    www.wczym.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Prześliczne buty :)
    zapraszam do mnie
    gabrielle-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Lovely outfit.. I just love your shoes!!!
    By the way thanks for your comment.. :)
    We can follow each other if you want

    Kisses
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ładne zdjęcia. Masz fajnego pieska :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡