20110909

see you later, holiday - video

Ten filmik to małe podsumowanie całych moich wakacji, z których jestem niesamowicie zadowolone. Takie małe pożegnanie lata i niechętne powitanie jesieni. Chyba czas przeprosić się z grubymi swetrami i wyjąć z szafy ukochane martensy.
This holiday was amazing, probably the best in my whole life. Drinking beer with my friends, lots of laugh,  doing crazy, very funny things with my boyfriend  Now I have only one thing to do: working hard. However I'm not really sad - I know, that in a year there are going to be summer again.  So, this short movie is a pith and marrow my great summer.  Kisses


8 comments:

  1. Jak to wyjąć z szafy? Po co je w ogóle chować ;)

    ReplyDelete
  2. świetny film! uwielbiam piosenkę w tle.

    ReplyDelete
  3. ale masz już dłuuuugie włosy!
    też wyjęłam już martensy; ale z wakacjami jakoś pożegnać się do końca nie mogę..

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się ten filmik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  5. Mi tegoroczne wakacje średnio przypadły do gustu, ale to chyba ze względu na tą "średnią" pogodę jaka była przez cały lipiec i połowę sierpnia. Jednak na wyjazdach trochę się odbiło- wiadomo, że jak się jest ze znajomymi to przymyka się oko na takie rzeczy ;). Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Haha niezły filmik, liczyłam, że więcej będzie się w nim działo, ale i tak mnie rozbawił!

    ReplyDelete
  7. Swietny filmik! Piosenka cudna!:) Ahhh wakacje wracajcieeeee......

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny filmik... kurde jak ja żałuje że lato jest takie krótkie... byle do następnych wakacji ;)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡