20111004

eins zwei drei

Those three words in the title of this post, are probably the only three words that I actually know in German. Of course if we wouldn't count skills like introduction, saying where do I live and telling someone that he/she is tall and nice. The last week I spend in Germany - country of damn expensive cigarettes, place where in every town is at last little car showroom. Other experience? I didn't memorize too much, I was focused on integration with my school class. However the biggest impression made on me the camps, about which I was fascinated when I was a little girl.
Słowa w tytule posta, to chyba jedyne, które umiem posługiwać się w języku niemieckim, no chyba że weźmiemy pod uwagę umiejętność przedstawienia się, powiedzenia miejsca pochodzenia i stwierdzenie, że ktoś jest wysoki i miły. Ostatni tydzień spędziłam w Niemczech - kraju cholernie drogich papierosów, miejscu gdzie w każdym miasteczku jest chociaż mały salon samochodowy. Inne wrażenia? Za wiele nie zapamiętałam, skupiłam się na integracji z klasą. Jednak największe wrażenie sprawiły na mnie obozy, temat którym zafascynowałam się jako mała dziewczynka.

11 comments:

  1. Nie przejmuj się, ja po niemiecku też niewiele umiem. Wolałabym już więcej godzin angielskiego..

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. ile masz lat, że tak zapytam, bo integracje są zazwyczaj w 1 liceum.

    ReplyDelete
  3. jak ja kocham takie zdjecia! fajki za 5euro? skad ja to znam, he;)

    ReplyDelete
  4. nice pictures!!
    kisses=)

    www.lapetiteblonde.com

    ReplyDelete
  5. Julia: za pół roku będę miała 18 lat:) a moja klasa integruje się od 6, także wiesz

    ReplyDelete
  6. lubię Berlin, jeżeli chodzi o Niemcy.

    ReplyDelete
  7. Seems lots fun here, these pics are really delightful to see the drawing team.Thanks for sharing your happy moments…:D
    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja tez z niemieckiego sobie srednio radze ;) ładne fotki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  9. też bym chciała jakąś wycieczkę klasową *marzyciel*

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡