20111013

fuck it!

Guys, chill out. Yes, I have very big ego. Yes, I am country princess. I have cracked face, third eye and hairy back. They called me names, spited on me, and always, I had the uglyest doll in the kindergarden. Now I'm crazy about the fact that I'm smoking and should wear only high heels because I am "fucked-up-wardrobe-show-off girl." Very slowly, very easy - I'm not saying "bye" to you - it's only the beggining of Callifornicaton in world of blogs. So you better change your internet dillers. I'm spreading faster than redtube. And after that - it will only get worst.
Opanujcie emocje. Tak, mam przerośnięte ego, jestem prowincjonalną księżniczką, mam krzywego ryja, trzecie oko i owłosione plecy. Przezywali mnie, pluli i zawsze miałam najbrzydszą lalkę w przedszkolu. Teraz jaram się tym, że palę papierosy i powinnam chodzić tylko na obcasach bo jestem "kretyńską szafiarką". Powoli, spokojnie - jeszcze się z Wami nie żegnam, to dopiero początek callifornication w świecie blogów. Zmieńcie dostawców Internetu, rozprzestrzeniam się szybciej niż popularność redtube wśród onanistów. A potem będzie już tylko gorzej.