20111124

dream on

(Levi's shirt, H&M bag, vintage vest, no name jacket, my sister shoes)

Personifikacja koszuli jeansowej może być dla niej bardzo bolesna. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Kawałek jeansowego materiału budzi tyle samo emocji co kampania wyborcza PiS czy, ostatnio puchnąca jak drożdże, Christina Aguilera. Przez ogół kojarzona z kowbojskiem lookiem, facetem z widłami wsiadającym do poloneza czy Anną Muchą, która w jeansowej koszuli swojego czasu zaliczyła większość vipowskich imprez z darmowym jedzeniem i alkoholem. Prawdę powiedziawszy mało mnie to obchodzi, podobnie jak dorabianie ideologii do szafiarstwa. I lubię się w tym wydaniu, zapięta pod szyję, z grzecznym koczkiem i nieumalowanymi rzęsami. Pozornie grzeczna Kasia.


43 comments:

  1. great photos! You look so beautiful...
    and the denim shirt is cool.
    <3

    ReplyDelete
  2. Świetnie, wszystko mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  3. This jacket is amazing! I love the grunge vibe about your outfit!

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz genialnie! Ta kurtka jest świetna :)

    ReplyDelete
  5. Świetne połączenie, wszystko mi się podoba

    ReplyDelete
  6. fajny zabieg z tym przekręceniem ostatniego zdjęcia , głowa mi się obkręciła, super ćwiczenie przy okazji siedzenia na kompie :)

    ReplyDelete
  7. Pozory mylą.
    Podoba mi się ta hmm 'kłaczkowa' kamizelka jako element zaskoczenia.

    ReplyDelete
  8. kooocham Cię normalnie :P a twoje połyskliwe Martensy to już zwłaszcza! <3

    ReplyDelete
  9. great jacket and boots, i love your look! ^^

    ReplyDelete
  10. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  11. W spojrzeniu, jakie bije z pierwszego zdjęcia, nie widzę nic grzecznego. A poza tym: Świetna kurtka.

    ReplyDelete
  12. Kurde laska, uwielbiam Cię. Jesteś jedną z ostatnich ostoi polskigo szafiarstwa, pokazująco siebie, bez identycznych ciuszków z romwe, i cudownych giwełejów na blogasku. Keep doin' it!

    Czytelniczka.

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz zabójczo. Masz wyczucie stylu.


    (Zapraszam do mnie. Miglem.blogspot.com)

    ReplyDelete
  14. tak baaardzo zazdroszczę CI obiektywu!
    ostatni zdjęcie mistrzowskie!

    mai.

    ReplyDelete
  15. Nieziemsko wygląda ta kamizelka z kurtką!
    To najfajniejsza stylizacja jaką dzisiaj widziałam :)
    taki styl mi się podoba właśnie.
    pzdr!

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja również lubię taką Kasię. Szczerze zazdroszczę lakierowanych, czarnych martensów. Cóż to za sprzęt robi takie urocze cuda?

    ReplyDelete
  17. Love your style!!!:)

    www.followme-around.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jesteś tak zbuntowana, że nie obędzie się bez podkreślania tego w każdym tekście? Boisz się, że ludzie to przeoczą?

    ReplyDelete
  19. Dzięki bardzo za wszystkie komentarze:) Ktoś wyżej pytał o aparat: Canon 500D i obiektyw canon 50mm/1.8 II .
    Anonimowy: czy ja wiem czy jestem zbuntowana? chyba nie. Bunt dla samego buntu jest chyba tylko i wyłącznie przejawem głupoty. Ja po prostu piszę o tym co mnie wkurwia, rusza albo robi coś z moimi neuronami. Nie chce mi się być kolejną kopią kopii. Nuda:)

    ReplyDelete
  20. Oh wow, I thought the vest was part of your jacket! It's a great look, either way!

    x Michelle | thefeatherden.net

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz! Wszystko niby na luzaka ale dopieszczone! Bardzo mi się podobasz w tym zestawie! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. wow I love what you put over the leather, great idea looks cool!

    LuvLux
    xxx

    ReplyDelete
  23. amazing photos!
    Really, so beautiful.

    ReplyDelete
  24. CUDOWNE BUTY! :D
    love your blog <3

    ReplyDelete
  25. that jacket is absolutely gorgeous! x

    ReplyDelete
  26. That vintage vest is just amazing!! I love it

    xo Sherrie
    Closet Hound

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡