20111103

dumb and blind

Converse shoes/ vintage shirt, vest and backpack/ no name cap and jacket
Last time in my head is only one thing: purchase a new camera. I'm sitting, searching and reading about it. I want Canon (now I just don't know what kind of model) and lens 50 mm. Meanwhile - my new post. Sometimes I have very strange days - I open my wardrobe and my first thought is "Omfg, I don't have cool clothes." When last time I had this mood I decided to looked like Nirvana girl, you know, checked shirt, converse shoes, big woolen cap and fake leather jacket. It's little different because when I look like hobo I feel very good and femine. Well, I've never said that I'm a normal girl.
Ostatnio większość moich myśli kompletnie nie związanych z tematami, którymi normalnie zaprzątam sobie głowę, krążą wokół jednego tematu. Siedzę, szukam, oglądam, czytam fora i dostaje rozdwojenia jaźni. Mój nowy aparat zbliża się do mnie wielkimi krokami. Na razie nie mam pojęcia jeszcze jaki to będzie model Canona, ale obiektyw 50 mm jest priorytetem. A tak poza tym - nowy post. Raz na jakiś czas mam dziwne dni, kiedy stojąc przed wypchaną po brzegi szafą mam minę smutnego psa i jestem znów przekonana o tym, że nie mam co na siebie założyć. Kiedy dopada mnie taki nastrój i niekoniecznie chcę wyglądać tak jak zawsze na co dzień, czyli jak dziewczyna wychowana w obdartym blokowisku na rymach Peji, to pojawia się problem. Wtedy całkiem dobrym pomysłem jest wyglądanie jak nirvanowa dziewczyna. Sami wiecie: kraciasta koszula robola, trampki, dużo za duża wełniana czapa i oczywiście mój faworyt od: ramoneska. Nie wyobrażam sobie życia bez niej, noszę ją o każdej porze roku i do każdego stroju. Jestem prawie pewna, że gdybym idąc do komunii, aby "do swojego czystego serduszka przyjąć Jezusa" miałabym poczucie stylu chociaż bardziej rozwinięte od Britney Spears, to miałabym ją na sobie. I nigdy nie mówiłam, że jestem normalna: w stroju bezdomnego czuje się wyjątkowo korzystnie i kobieco.

35 comments:

  1. genialny outfit ! mega klimatyczny ;-))

    ReplyDelete
  2. wyglądasz świetnie! strój "bezdomnego" - to jest to!

    ReplyDelete
  3. Nice outfit, your hat is awesome :) now following.

    ReplyDelete
  4. czuję dokładnie to samo. wyglądanie jak żul ze śmietnika dodaje mi czasem pewności siebie.

    ReplyDelete
  5. I like your outfit, red converse are cool! Thanks for the comment :)

    ps. I have a Canon T3i and I love it... but then again I'm a beginner!

    ~Pau
    www.lilbitsofchic.com

    ReplyDelete
  6. i think you look great, i felt like i didn't have anything to wear to work today...it's a sucky feeling. ^^

    ReplyDelete
  7. nirvanowa dziewczyna nie jest zła:)

    ReplyDelete
  8. you look beautiful! the top is great!
    <3

    ReplyDelete
  9. Zapomniałaś dodać, że w takim stroju wyglądasz też świetnie ;) bezdomni mogą się od Ciebie uczyć stylu.

    ReplyDelete
  10. Cool nirvana girl look, i love the rockie styles! i´m a bit like you also, but sometimes i have to drees up a little bit smarter, but converse are one of my favorite shoes!

    http://mogadorexchange.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. love the whole look. Anyway, i hope that you can join my $50.00 shopbop gift card giveaway

    ReplyDelete
  12. Jak zwykle niesamowicie inspirująco. Ramoneska to chyba najlepsza rzecz jaka istnieje na świecie <3 Nirvanowy styl-to co luuuubię.

    ReplyDelete
  13. HA! I love random! You look way cute in your red converse!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

    ReplyDelete
  14. uwielbiam jak się tak ubierasz, a nirvanowa dziewczyna to chyba najlepszy strój na każdy dzień!

    ReplyDelete
  15. świetny set, ja w stroju " bezdomnego" też dobrze się czuję :D

    ReplyDelete
  16. such an awesome outfit!!! i like your style!

    ReplyDelete
  17. Thank you for the sweet comment! You look amazing! :) I love your blog!!! *bookmarked*

    T I S H T A L E

    ReplyDelete
  18. 'Stroju bezdomnego' jak to nazwałaś bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  19. jaka piękna lasia na pierwszej fotce
    miiiiiiiiłość <3 !

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡