20111123

lov: oh what's eating gilbert grape?

via filmweb.pl
Co jakiś czas zamiast rezolutnie powiększać sobie grono fanów na moim fejsbukowym fanpejdżu poprzez organizacje różne blogaskowe konkursiki przy których musicie polubić dwa miliony stron, żeby wygrać broszkę, bawię się w pokazywanie Wam co lubię oglądać, co mnie kręci i podnieca.
Sama sobie dziwię, że chyba nie dodałam jeszcze posta o facecie, którego brązowe oczy i słodki uśmiech działają na większość kobiet i społeczności gejowskich. So, ladies and gentelment mr. johnny depp and one of my fav movies ever: what's eating gilbert grape?

13 comments:

  1. Ostatnio oglądałam z nim film..
    boski<3

    ReplyDelete
  2. nie widziałam tego filmu, ale kto wie może obejrze ;)

    ReplyDelete
  3. zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl Poleć znajomym

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości..

    dodatkowo za każdą poleconą i aktywną użytkowniczkę dostajesz kasę!
    więcej informacji na www.topModeo.pl

    ReplyDelete
  4. Oh I really need to watch this movie it looks awesome!

    ReplyDelete
  5. oglądałam ten film sto lat temu i utkwił mi w pamięci na dobre. :) muszę go sobie odświeżyć. świetny film. i cudowny aktor (choć ostatnio mam wrażenie, że za bardzo się sprzedaje ;( ale i tak jest super)

    ReplyDelete
  6. Naprawdę świetny blog, ciekawe posty i fajne stylizacje :) Więc obserwuję :) I też uwielbiam Johnnego!!!! :)

    ReplyDelete
  7. nie oglądałam tego filmu... deep is my lover

    ReplyDelete
  8. akurat w tym filmie to nie depp pokazuje najlepszy warsztat aktorski, a dicaprio...
    (oglądając ten film poraz pierwszy jako mała dziewczynka naprawdę myślałam że ten dzieciak ma autyzm).

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡