20111107

lov: wild at heart

via google images

11 comments:

  1. Dzięki Tobie przestaję być kinowym żółtodziobem :D

    ReplyDelete
  2. Nicolas, ah Nicolas... <3
    Niektórzy mogą poddać w wątpliwość jego urodę, ale ja jestem jej fanką. Schrupałabym go całego :D

    ReplyDelete
  3. O JEZUUUU- uwielbiam ten film!!!!
    mam już drugiego psa, który ma na imię Lula :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://blogwbutach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. i love your blog. you have an amazing taste.

    ReplyDelete
  5. These shots make me seriously want to see this movie.

    ReplyDelete
  6. masz fajny styl ; )
    taki delikatny a jednak podoba mi się :)

    zapraszam do mnie ( skomentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :*:)

    ReplyDelete
  7. Love the pictures! And your blog is amazing!
    http://frenchwingss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Poleci wazelina!
    CHOLERNIE CIĘ LUBIĘ (jesli można żywić do kogoś takie uczucie tylko po śledzeniu blooga\0. Nie daj zrobić z siebie bloogowej celebrytki zapierdalającej na pokazy, showroomy i inny bullshit.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡