20111119

photostream: fame fatale

Prowincjonalna fame fatale o suczym wyrazie twarzy w oldschoolowym futrze z lisa. W sumie taka była wizja wczorajszego testowania aparatu. Efekty sami widzicie, ja jestem bardzo zadowolona. Trochę tego dużo, każde zdjęcie w pewien sposób jara mnie inaczej. Na zdjęciach moja sweet BFF Grzywa, która ma do mnie propsy stąd do kolejnej galaktyki za chodzeniu w poniższym stroju połączonym z emu. Grzywix, low ju soł macz.
Photos/stylist by me. NewLook dress, vintage fur, no name bag, eBay wedges

21 comments:

  1. Strasznie klimatyczne zdjecia, Twoja BFF wygląda naprawdę fajnie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wybrana przez Ciebie rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    ReplyDelete
  2. Przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. ale futro. i bardzo klimatyczne zdjęcia. podoba mi się.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. I like these pics!

    Thanks for your comment! ;-)

    ReplyDelete
  5. Thank you for your comment :) Nice pictures!!

    xo

    http://voguesweetvogue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. mi się bardzo podobają zdjęcia! najlepsze te z fajką

    ReplyDelete
  7. lovely fur coat!


    Xx
    http://www.ittakes2tofashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. hmm, suczy wyraz twarzy raczej nie wyszedł, ale zdjęcia dobre, zwłaszcza przedostatnie.

    ReplyDelete
  9. foty świetne!!! choć to futro jest mega wielkie;-))))

    ReplyDelete
  10. awesome photos! It has a brilliant atmoshphere <3

    ReplyDelete
  11. FABULOUS look!!!

    http://styleservings.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. love the red lips...and that coat looks deliciously warm and cozy!

    [oomph.]
    What's the next line? Help write the story!

    ReplyDelete
  13. I like so much your sense of style! Really nice post!!

    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  14. przedostatnie faktycznie świetne jest.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡