20111119

wicked game


Kelis feat TOK - Trick me twice (remix)
Massive Attack - Karmacoma
parka - second hand, wedges - eBay, T - Shirt - DIY, pants - NewYorker 
Second post in the same day is almost impossible in my case, you know, this is as difficult as no quarrel by 24 hours. But I'm done:) I have no idea why my vein come back to me now. Long evenings, fog on the city or my the most beloved (in this galaxy) Kuba? I don't know. But I'm know one thing - I really like autumn because I can wear long and hairy socks and cool tights. Today I was wearing my fav clothes: cross T-Shirt, so huge jacket and my fake leather pants. Most people thing "latex trouses always looks like very cheesy and probably only prostitues wear it".  Honestly? Fuck it. For my Kuba I always looking good: in a tracksuit or with nopainted nails.
Drugi post w ciągu jednego dnia jest równie prawdopodobny jak to, że nie pokłócę się w ciągu 24h z żadną osobą, czyli nierealne. A jednak:) Sama nie wiem co powoduje tak silny come back weny - długie jesienne wieczory, unosząca się nad miastem mgła lub tęsknota za najukochańszym Kubą w tej galaktyce?  Nie mam pojęcia. Wiem tyle, że jesień uwielbiam za to że mogę do woli nosić moje ukochane grube skarpetki, zakolanówki, rajstopy.Do wszystkiego. I tak się składa, że to jak dzisiaj wyglądałam składało się z moich najbardziej ulubionych elementów: motyw krzyża, koturny, coś co wygląda jak worek na ziemniaki i, uwaga, mój ulubiony zakup ostatnich dni: pseudo skórzano - lateksowe spodnie, kojarzący się zakompleksionemu tłumami z soft rockową szmirą i łatwymi pani prężącymi pośladki na barowych stołkach. Fuck it, dla wyżej wspomnianego Jakuba nawet z paskudnym charakterem, w dresach i ze zdartymi paznokciami jestem najwspanialsza na świecie. Facebook.

64 comments:

  1. jak ja lubię Twój styl pisania! dobry zestaw, pasuje do Ciebie.

    ReplyDelete
  2. Great shoes and leather pants!!!!
    Thanks for visiting my blog and your lovely comment :)

    http://thetinycloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fajna koszulka :) ogólnie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Świetna kurtka i stylizacja
    Obserwuję

    ReplyDelete
  5. I love the idea behind that t-shirt!

    xo

    ReplyDelete
  6. ładnie ;D
    shirt bardzo ciekawy!
    ale nie wierzę, że koturny open toe + skarpetki to wygodne i ciepłe rozwiązanie na tę porę roku ;p

    ReplyDelete
  7. to też lubię... ale ta jesień jakaś mniej straszna u ciebie niż u mnie... hm...

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. koszulka mega love love love
    a spodnie gdzie kupiłaś?

    ReplyDelete
  9. i love your shoes and your leather pants ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  10. Po prostu uwielbiam Twojego bloga!
    Świetne zdjęcia a zestaw,kurde w mordę - genialny!

    pozdrawiam.
    r.

    ReplyDelete
  11. love your style!
    new follower!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  12. podoba mi się dorzucenie parki, powiedzmy tak łagodniejszy aspekt.

    ReplyDelete
  13. Cool shirt!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Lovely blog

    Thx for your comment

    xx Romi

    http://blaastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. i absolutely love your t shirt!
    xx

    ReplyDelete
  16. great outfit. your shoes are amazing.

    www.yolathorp.com

    ReplyDelete
  17. Dzięki za komentarz! Fajnie wyglądasz, a te mocne, czerwone usta są idealne do całego zestawu. Poluję na takie spodnie, są świetne.

    ReplyDelete
  18. szukam takich spodni i nie wiem, jak to możliwe, ale nie ma. nigdzie. nie było Ci zimno w stopki?

    ReplyDelete
  19. wow, wunderful outfit. your cross shirt is really cool. i like the background too! and by the way cool song of massive attack ,-)

    ReplyDelete
  20. wyglądasz świetnie, koszulka mnie oczarowała;)

    ReplyDelete
  21. Amazing photos, I love your tee-shirt <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. widzę, aparat sprawuje się świetnie - różnica między obecnymi a poprzednimi zdjęciami jest nieporównywalna, klimat jest niepowtarzalny ▲

    ReplyDelete
  23. thanks so much for the sweet comment ;] I love your photos too!

    mango
    mangotatoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. thanks so much for your comment!
    i really dig your blog, now following :)
    xx

    share the love? eye_spy

    ReplyDelete
  25. zestaw udany ,zdjęcia mają klimat ,ale krzyż na bluzce do mnie nie przemawia tzn mam na myśli niedbałość w jego zrobieniu.

    ReplyDelete
  26. ooo, wreszcie doczekałam się chwili jak jedna z moich ulubionych blogerek kupiła nowy aparat! nadeszła pora lepszych zdjęć! bardzo mnie to cieszy ;) dobry worek na kartofle!

    ReplyDelete
  27. Love your shoes! and your style is amazing :)!

    ReplyDelete
  28. Hey !
    Your parka is so cool ! I love it :)

    xoxo

    ReplyDelete
  29. O M G ! Boskie zdjęcia i stylizacja <3

    ReplyDelete
  30. Nice t-shirt and great outfit :)
    xoxo

    ReplyDelete
  31. you look great! that top is pretty awesome!!

    <3

    ReplyDelete
  32. Great outfit. I love the shirt. And I've never seen a prostitute wear such cool pants. Just sayin'...people can be so lame. :)

    ReplyDelete
  33. I love every piece of this outfit. The shirt is sick. The leggings are edgy. The shoes are so innnn.

    hiimsaratee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Amazing pictures dear! I love love love your photography, and outfit please. Could you mail me the link of the Ebay shop where you bought those wedges please, it's jdlm@hotmail.nl ♥
    Sabrina

    ReplyDelete
  35. Skórzane spodnie mi się marzą;)

    ReplyDelete
  36. Świetnie! Jak tylko zobaczyłam od razu chciałam zapytac - skąd parka?
    I widzę SH :(
    Poszukuję takiej parki od dawna i jakoś żadna, na którą do tej pory trafiłam nie trafiła w mój gust.
    Świetny outfit i doskonałe zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    Caroline

    ReplyDelete
  37. Nice outfit doll!*
    Love your top & jacket!*

    xXx

    ReplyDelete
  38. Wspaniała koszulka! Widzę, że bardzo łatwo zrobić sobie taki wzór, ach, chyba w końcu nauczę się szyć :)

    ReplyDelete
  39. I love this outfit for autumn, especially the leggings. I need those heels! Gorgeous blog :)

    M.

    ReplyDelete
  40. great pictures! love your t-shirt!

    http://fashionkats.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. genialna koszulka i parka, bardzo podoba mi się klimat całej sesji, wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡