20111229

another girl

Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine 
Vintage skirt, doc Martens shoes, vintage leather jacket
Święta minęły mi szybciej niż moja zajawka z czasów podstawówki, kiedy mała Kejt chciała zostać znaną na cały świat hafciarką. Żałuję tylko, ze przez jedno głupie zdarzenie straciłam apetyt na wszystkie sałatki i placki, które zalegały w mojej lodówce. Pod względem modowym święta spędziłam w szarej bluzie z kapturem, legginsach i całą paczką chusteczek do nosa  w zasięgu ręki. Z nieukrywanym zainteresowaniem patrzę również na to jak mój tyłek powiększa swoje rozmiary, od nadmiaru żelek, hamburgerów zaczynam przypominać Beyonce. Dzisiejszego posta zasponsorowała moja miłość do ciężkich butów i delikatnych spódnic.

15 comments:

  1. Zdjęcia są super. Myślę, że do rozmiarów tyłka Beyonce jeszcze Ci sporo brakuje. Spokojnie możesz jeść żelki i hamburgery :D

    ReplyDelete
  2. zdjęcia są świetne, kocham takie klimaty ! piosenka też świetna, uwielbiam Guns N' Roses :3

    ReplyDelete
  3. Lovely outfit dear, like it! ♥ XOXO

    ReplyDelete
  4. kurtka jest boska! zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia mają niezły klimat! Świetna kurtka ;-)

    ReplyDelete
  6. WOW super fotki! Zakochałam się!
    Fantastyczny klimat i ta kurtka!!!!
    I na dokładkę jedna z moich ulubionych piosenek.

    Normalnie oszalałam!

    ReplyDelete
  7. bajecznie wyglądasz! i myślę, że Twojemu chłopakowi nie będzie przeszkadzało jak nabierzesz jeszcze bardziej kobiecych kształtów :D

    ReplyDelete
  8. Great post.
    Happy New year!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nie wiem czemu,ale zaraz po przeczytaniu 3 linijki przyszlo mi na mysl,ze ktos zlamal Ci serce,albo po prostu jestes przeziebiona. niezaleznie od trafnosci moich domyslow zycze Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i duzo milosci.
    imienniczka

    ReplyDelete
  10. Też lubię te zdjęcia, a od jakiegoś czasu połaczenie bieli z czernią jest dla mnie więcej niż idealne:)
    Anonimowy: w jednym ze swoich spostrzeżeń masz rację:) Dziękuje i wzajemnie.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡