20120106

pink pig

13 comments:

  1. Matko, ja tu chyba jeszcze nie byłam ! A jest na prawdę fantastycznie.
    Zdjęcia świetne, i aż chce sie wracać.
    Będę wypatrywać Cię na liście nowo dodanych postów ;)

    Gorące pozdrowionka,
    Koka-inna.

    p.s. zapraszam do wzajemnego obserwowania jesli u mnie Ci się spodoba

    ReplyDelete
  2. Jaka słodka <3 też taką chcę!

    ReplyDelete
  3. kłiii kłiiii, też chce taką :< skąd ją masz?

    ReplyDelete
  4. cholernie podobają mi się Twoje zdjęcia, jakiego obiektywu używasz ? :)

    ReplyDelete
  5. breloczek niestety nie mój, tylko mojej koleżanki:) A obiektyw to standardowa 50 Canona

    ReplyDelete
  6. 1.4 czy 1.8 ? :>

    ReplyDelete
  7. So cute! Pigs are my favourite animals!

    Becky
    xx

    http://www.beckybedbug.blogspot.com

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡