20120125

red dress

             Staradivarius dress, vintage leather jacket, doc Martens shoes
Zaglądając dzisiaj rano do szafy dwa wieszaki uginające się pod ciężarem kilkunastu sukienek skutecznie przypomniały mi o tym, że jestem kobietą. Kiedy twoim codziennym dylematem podczas ubierania się jest jakie buty założyć do legginsów i bluzy cały rytuał związany z zakładaniem rajstop, szukania gdzieś w stercie ubrań stanika jest prawie że magiczny. Sama się dziwię, że moja jedyna czerwona sukienka w szafie nie ujrzała internetowego światła. Inną sprawą jest to, że gdy wszystko pójdzie dobrze jutro pojawi się pierwszy videoblog. Pożegnamy parę mitów, a anonimowi już mogą zacierać ręce i wymyślać czy najpierw pojechać mi o rzekomą wadę wymowy czy zbyt dużą gestykulacje:)

32 comments:

  1. lubię połączenie czerwonej sukienki, ciężkich butów i ramoneski. Byłam dziś ubrana bardzo podobnie :)

    ReplyDelete
  2. przepiękna sukienka! kurczę, ale się zmieniłaś!

    ReplyDelete
  3. piekna sukienka a jeszcze piekniejsza kurtka:) zapraszam do mnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale się ostatnio roztyłaś.

      Delete
    2. Anonimie! właśnie moja waga nie pokazuje jakiś drastycznych wahań:D Chociaż, w sumie, mogę być chuda i bardzo szczęśliwa:)

      Delete
  4. "...a wiem jedno nic nie działa jak czerwona sukienka" :) videoblog - can't wait. / aNa

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie zawsze słuchając Fisza myślałam o tym, że czerwień jest mega sexy i chciałabym jakąś mieć

      Delete
  5. przepiękna sukienka i ta kurtka! zazdroszczę!

    ReplyDelete
  6. i znowu mnie zaskoczylas zdjeciami! cudnie!!!!

    ReplyDelete
  7. baaaardzo lubię czerwień, a czerwone sukienki jeszcze bardziej !:)

    ReplyDelete
  8. może mi się tylko wydaje, ale wyglądasz tu trochę jak Shannen Doherty ;p

    ReplyDelete
  9. the red dress looks great on you! we love it!

    <3

    ReplyDelete
  10. połączenie tej kurtki z sukienką = mistrzostwo! <3

    ReplyDelete
  11. gdyby sukienka byla do samej ziemi wygladalabys jak diwa :) ale wtedy nie byloby widac martensow ;P

    ReplyDelete
  12. Dawać fotoblożka.

    ReplyDelete
  13. Super mega połączenie sukienki z tą kurtką.

    ReplyDelete
  14. o, videoblog chętnie bym obejrzała!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡