20120119

sauté

vintage fur   second hand blouse and bag    doc Martens shoes
Moje ferie? Zero pracy, zero umysłowego i fizycznego wysiłku. Chociaż powinnam topić się w biologii lub chociaż robić coś co rozwinie moją percepcję to spędzam czas na oglądaniu Pitbulla, pstrykaniu kulki w ustniku l&m forwardów i wynoszeniu zawartości przed telewizor. Ewentualnie od czasu do czasu, niczym nowe wcielenie Bambi, hasam sobie po zaśnieżonej łące i wyglądając jak lodowy lizak prężąc się przed obiektywem.
Now: Kiss - Forever

28 comments:

  1. Lovely outfit dear, adore the bag! ♥XOXO

    ReplyDelete
  2. Świetna czapa! Zapraszam do konkursu u mnie

    ReplyDelete
  3. Świetne futro ... Piękna stylizacja ...

    Obsewuję ( licze na rewanż )



    Pozdrowienia ...


    http://mibesito.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. na 2 i 3 zdjęciu wyglądasz jak Hollywoodzka gwiazda :)
    outfit bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  5. Beautiful pictures, and I love your coat! <3

    ReplyDelete
  6. świetny blog! świetna stylizacja, dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  7. Genialne zdjęcia! Świetnie wyglądasz! :))

    ReplyDelete
  8. Really great pictures :)

    http://ohiwishblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. boskie zdjęcia, zakochałąm się w nich!

    ReplyDelete
  10. o boze, jaaaaka cuuudowna koszulka :) uwielbiam QUEEN :)

    ReplyDelete
  11. Twoja twarz cudownie wychodzi na zdjęciach, masz świetne portrety! ;)
    zestaw mi się podoba, bardzo ;d



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    ReplyDelete
  12. Hi! I really like your blog, it's truly inspiring!
    I have a danish blog, but I recently started blogging in english too. Take a look if you want to :)
    Amanda, madeindk.dk

    ReplyDelete
  13. Cudowna stylizacja, robi wrażenie :)
    Zapraszam...

    ReplyDelete
  14. zakochałam się w tej koszulce !
    Mi się ferie własnie zaczynają, ale będą wyglądać nieco inaczej. Cały pierwszy tydzień jestem zmuszona przesiedzieć w szkole na dodatkowych lekcjach przygotowywujących do Matury !:/

    ReplyDelete
  15. Bardzo, bardzo inspirujace zdjecia! Swietnie wygladasz kochana :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  16. fajne połączenie futra z czapką. niby nie pasują, a jednak.

    ReplyDelete
  17. Thanks for your comment!
    Love this look. When I was living in Prague it was so hard for me to look nice and stay warm, so i was freezing all the time. You, on the other hand look great and warm.
    x

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡