20120216

the day before

doc Martens shoes, NewYorker pants, other vintage
Najbardziej paskudne modowe wspomnienie z dzieciństwa? Gwarantuje wam, że jest coś dużo bardziej gorszego niż babcia na siłę wciągająca rajtuzy. Dawno, dawno temu kiedy byłam jeszcze niewinna (no dobra, mniej niewinna niż teraz) w sprawach modowych nie miałam nic do powiedzenia. Pewnego nieszczęsnego ranka za sprawą mojego ojca doszło do mojego pierwszego, i ostatniego na wiele lat, spotkania z koszulą w kratkę. Małe paskudztwo w kratkę, łudząco podobne do tej, którą mam na sobie było pokryte jakimś drapiącym na wewnętrznej stronie. Wtedy wyobrażałam sobie, że to pewnie szczur zdechł w moim ubranku. Teraz wydaje mi się, że nawet włosy łonowe wyjątkowo paskudnego pedobeara nie są w stanie aż tak drapać.

36 comments:

  1. piękna koszula :)

    zapraszam na KONKURS ze sklepem ZielonyKot :)

    ReplyDelete
  2. lepiej Ci w jaśniejszych włosach

    ReplyDelete
  3. lepiej Ci w jaśniejszych włosach

    ReplyDelete
    Replies
    1. też tak uważam, przygoda z czarnym była fajna i na razie wydaje mi się, że nie powrócę do tego koloru

      Delete
  4. Wszystko razem wygląda super!

    ReplyDelete
  5. świetne <3 takie przypinki widziałam w BRAVO :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przypinki są z pudełka mojej siostry, więc równie dobrze mogą być z odpustu

      Delete
  6. Replies
    1. nawet nie wiesz ile musialam sie nameczyc, zeby cos takiego miec na glowie po tych cholernych czarnych:)

      Delete
  7. I love the colours of the plaid shirt paired with all the black, you look so good! Great outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. piękna koszula ;D
      zapraszam do mnie;*

      Delete
  8. Śliczne włosy <33
    Cudna stylizacja ! :D

    ReplyDelete
  9. Świetna koszula i leginsy! : ))

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. ja tez, dlatego z przykroscia zauwazylam, ze kilka moich ulubionych egzemplarzy po prostu nieodwracalnie zginelo

      Delete
  11. super outfit!
    a ta koszula w kratkę - nieziemska! :)

    dziękuje! :)

    ReplyDelete
  12. włosy łonowe fuuu...:D
    Ja jako dziecko miałam milion kompletów w dresów w : pocahontas, króla lwa, i wszystko inne disneya. A Moja mama uwielbiała mi wiązać na czubku kokardy większe od mojej głowy ...

    ReplyDelete
  13. ja od zawsze uwielbiałam koszule w kratę !
    Mój chłopak jest od nich chyba wręcz uzależniony :D

    ReplyDelete
  14. ostatnie zdanie-brak słów :D
    dobry kolor włosów, podoba mi się.

    ReplyDelete
  15. Loving the plaid!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Oh wow, beautiful photos!
    You look gorgeous, I love the plaid and your bag <3

    http://www.trendyteal.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ten kolor jest, moim zdaniem, zdecydowanie lepszy. Czerń Cię postarzała, a jaśniejszy odcień nadaje Twoim rysom twarzy delikatności. :P Mam nadzieję, że wraz z barwą włosów wróci ta "zdzirowatość", a zniknie styl "pod samą szyję". :D Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. ej spodnie są mega, niespodziewałabym się takich w NY :)

    ReplyDelete
  19. You are so pretty! Love the checkered shirt! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. This post is really nice, I like it so much!!! These photos are amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  21. I love your bag!! It's the perfect size and has the perfect snap closures/embellishments

    xo Sherrie
    Closet Hound

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡