20120229

wild orange

creepers - H&M, backpack, shirt, vest - vintage, fake leather jacket - no name
Intensywne kolory na moim blogu pojawiają się równie często co spełnione obietnice wyborcze w polskim parlamencie. Niech pojawią się co jakiś czas, stwarzając złudne wrażenie, że jednak jakoś istnieją.  Po trzech dnach biegania do lekarza i na badania stwierdziłam, że chyba umrę w kolejce, chociaż kiedyś naiwnie myślałam, że czasy PRL mamy już daleko za sobą. Dziś zrobiłam sobie przerwę w poszukiwaniu kolejnego znachora i wyłoniłam się z domu niczym nimfa z jeziora. I oto jestem: nieogarnięta, rozczochrana K.
My fanpage - C'.

37 comments:

  1. i want those creepers <3


    GIVEAWAY – win a pair of glasses!
    My Fashion Insider

    ReplyDelete
  2. O, nie wiedziałam, że w H&M są te creepersy! Koszula ma świetny kolor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako jedna z nielicznych rzeczy ożywia moją szafę

      Delete
  3. jesienny klimat w lutym, tak trzymać. btw, nowe creepersy czy sh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nowe i nie za bardzo moje, bardziej mojej siostry;) były ostatnio w sklepach

      Delete
    2. podobno tylko w kilku sklepach były, ciekawe czy w Stettinie się ostały (;

      Delete
  4. wyglądasz rewelacyjnie. nie widziałam tych butów w H&M :< dawno je kupiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupione gdzieś tak z miesiąc temu (?) ale w pobliskim h&m już ich nie ma

      Delete
  5. dżinsowa kamizelka na ramonesce - rewelacyjny i bardzo oryginalny pomysł :) absolutny oldschool:) no i chusta we włosach mm! dla mnie zestaw mistrz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. całkiem niedawno odkryłam to połączenie i absolutnie się nim jaram

      Delete
  6. lovely outfit, love your backpack xx

    ReplyDelete
  7. fajnie :) podoba mi się połączenie kurtki z kamizelką!

    http://style-xyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wyglądasz fantastycznie ! koszula ożywia cały zestaw.

    ReplyDelete
  9. gorgeous outfit! :)
    love the combination of leather jacket and denim vest!

    ReplyDelete
  10. nie wiedzialam, ze te creepersy z hmu tak fajnie wygladają <3 bede je musiala rpzy najblizszej okazji przymierzyc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mi jest smutno, ze ich nie moge znaleźć :( podobno były też białe

      Delete
  11. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  12. ale genialna stylizacja!!! super masz buty i pomaranczowa koszule!!!

    ReplyDelete
  13. O widzę, że wpadłyśmy na podobny pomysł noszenia kamizelki na ramonesce!:)
    Z posta na post, Twój blog podoba mi się co raz bardziej. Aż nie mogę się napatrzeć na te klimatyczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  14. love yout outfit
    http://trendydust.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Z grzywką wyglądasz jak Florence Welch. Uwielbiam taki punkowy styl - dżinsowa kamizelka na skórze wygląda rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  16. Dzięęęki:)))
    Wow, Twoje foty są cudowne! Blog bardzo klimatyczny, lubię taki. A Ty, sądząc po outfitach, niezły masz charakterek :D Punk&rock style z domieszką wcale-nie-słodkiego romantyzmu. Super!:) Followinguję!

    ReplyDelete
  17. czarujesz mnie całkowicie :) jest w tobie charakter.

    ReplyDelete
  18. Really cool photos! I love all the layering in this look with the pop of orange! And you totally suit the headband :)

    ReplyDelete
  19. dawno nie widziałam tego typu stylu na blogach. Sama nie lubię takiego stylu, jednak Tobie pasuje :)

    ReplyDelete
  20. super :) robię posta pt.''najlepsze zdjęcia bloggerek '' . mogłabym do tego artykułu dodać twoje zdjęcie ? oczywiście podpiszę ,że to twoje i dam linka do spota :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡