20120327

41

DIY acid washed jeans, Catwalk shoes, H&M top, second hand jacket
Okej, panie i panowie, kwiatki znów poszły na dno szuflady, a dziś to, co moi najwierniejsi czytelnicy dobrze znają , ale niekoniecznie lubią - bitch look. Nazwa wzięła się z dyskusji w komentarzach pod jednym z postów, kiedy miałam na sobie te spodnie. Anonimowi (lub jeden anonim z wielokrotnym rozdwojeniem jaźni) prowadzili dyskusję, której błyskotliwą puentą było stwierdzenie, że takie spodnie widzieli kiedyś u pani uprawiającej najstarszy zawód świata, i że każda kobieta, która nosi podarte spodnie ma w sobie coś z dziwki. Dla mnie są chyba jednak fajną pamiątką po starszych czasach, kiedy miałam krótkie włosy, wygoloną połowę głowy i nigdy nie zapomnę procesu robieniu tych acid washed jeans, po którym jeszcze przez tydzień w domu unosił się ostry zapach wybielacza.  Poza tym mam na sobie żakiet, z którego podczas zdjęć odpadły dwa guziki i szpilki. Leżały w szafie tyle czasu, że obawiałam się momentu, w którym je założę - przerażała mnie myśl o ugiętych nogach i wystających kolanach, ale z tym jest jak z całowaniem. Tego się nie zapomina.

29 comments:

  1. LOVELY LOVELY:D LOVELY SROWELY SRALI SROLNI SREJSZYN SROPKA SROM:D:*

    ReplyDelete
  2. Świetny zestaw!
    Buty - cudowne!

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. wow, rewelacyjnie wyglądasz! świetne te gatki ;D a buty mam te same ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba mój najlepszy obuwniczy zakup z przeszłości, długo się trzymają:)

      Delete
  4. zdjecia sa genialne! super stylizacja i bardzo "z pazurem"

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak Ty masz takie korzenie, to ja tu muszę wpadać częściej:)
      świetny look, spodnie są zajebiste i niepowtarzalne, żakiet leży niekonwencjonalnie.
      wyglądasz intrygująco

      Delete
  5. ojejusiu! Jakie te zdjęcia są cudownee

    ReplyDelete
  6. Taaak to mi się podoba ! :D

    ReplyDelete
  7. super; super szpilki :)

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. cudowne zdjęcia, ale nie pal :>

    ReplyDelete
  9. Nie wiem tylko, jak mozna stwierdzic, ze spodnie tego typu przypominaja panne lekkich obyczajow.
    To musiala byc osoba zlosliwa, bo mysle, ze nawet najgorszy 'krytyk' mody nie obsmarowal by rockowych portek.
    Albo ktos musial byc bardzo spragniony.
    Dziwki chodza z dziurami na dupie, a nie na nogach. Tak mysle..

    ReplyDelete
  10. love your photos! so edgy xxx

    ReplyDelete
  11. genialny look!! :)

    zapraszam do mnie i do obserwowania:) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika :)

    ReplyDelete
  12. Stanowczo mylą się Ci co twierdzą, że kobieta z papierosem nie wygląda seksownie (jestes na to żywym dowodem).
    Spodnie są genialne, mają w sobie to coś - po prostu świetny ciuch (warto było pomęczyć się trochę z zapachem wybielacza w domu):)
    Pozdrawiam i życzę smacznego jajka! :)

    ReplyDelete
  13. Świetny styl, obserwuję a w wolnym czasie zapraszam do nas:)
    M.

    ReplyDelete
  14. odważnie ale niesamowicie ! ;)

    ReplyDelete
  15. No 'dziwkarskie' spodnie:D Ktoś miał poczucie humoru;) Wyglądają naprawdę fajnie:) Bardzo podoba mi się Twój styl:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡