20120308

blue jeans

dress - vintage    vest - second hand     blouse - H&M   shoes - eBay  cap - my boyfriend     tights - tightsy.pl
Kiedy zastanawiałam się parę dni temu co robi ta wielka kopa ubrań na dnie mojej szafy, doszłam do wniosku, że podobnie jak większość populacji chodzę w trzech ubraniach na krzyż, ale wrodzona od kilu pokoleń idea do konsumpcjonizmu ciągle daję o sobie znać. Jednak w sumie na co dzień chodzę tylko w legginsach, bluzach z H&M i za dużych koszulkach. Cholera, chciałabym jedną z tych szafiarek, które zawsze wyglądają jak żywcem wyjęte z najbardziej cool sklepów, ale za to bardzo bardzo mi się nie chcę:(



                                                       C' FACEBOOK

25 comments:

  1. świetnie wyglądasz :)
    korzystając z okazji życzę wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta ;) :*

    ReplyDelete
  2. cudownie wyglądasz w tych włosach! i śliczna kamizelka

    ReplyDelete
  3. Your vest is awesome and I love the vibe of these pictures. Super coool. Your tights are really nice as well.

    xx
    Alice
    http://aldasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nie próbuj być kimś na siłę, zostań sobą i ubieraj się w to co ci się podoba :)

    Obserwujemy? (o ile jeszcze nie ;) )

    Pozdrawiamy, Frayed Laces

    ReplyDelete
  5. love your outfit!! <3
    http://trendydust.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. serio chciałabyś? Myślę, że w tym jest Twój urok ;)

    ReplyDelete
  7. czasem też bym chciała, ale z drugiej strony chyba lepiej ubraniem wyrażać siebie niż przesadnie stylizować. wyglądasz tu świetnie *,*

    ReplyDelete
  8. Świetny look. Nie masz czego zazdrościć innym szafiarkom, Twój styl jednym z ciekawszych z którymi miałam okazję się spotkać.
    Jesteś z Iłży? To bardzo blisko ode mnie :)

    ReplyDelete
  9. sliczny zestawik, jakna masz ta kamizelke!

    ReplyDelete
  10. dawno mnie tu nie było. osobiście uwielbiam Twój luźny styl.

    ReplyDelete
  11. the 3rd photo with you against the white wall is great! it looks like an album cover or something :)

    ReplyDelete
  12. super! bardzo fajnie wyglądasz i fajne zdjęcia ;-)

    ReplyDelete
  13. Kaśka oddaj mi swój plecaaaaaak <3

    ReplyDelete
  14. ej, świetnie Ci w takich włosach!

    ReplyDelete
  15. I've just got the intention that your photos are getting even better with every new post! Could I ask what do you take them with? :)
    And you look beautiful <3

    ReplyDelete
  16. moim zdaniem jesteś lepszą blogerką niż np. charlize mystery, także nie masz im czego zazdrościć :)

    ReplyDelete
  17. świetny outfit!
    tastyfever.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. bardzo oryginalnie wygląda Twoj zestaw, cudowny plecak :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie! dodaję do obserwowanych!

    ReplyDelete
  19. Genialny plecak! Świetnie wyglądasz :D

    ReplyDelete
  20. bardzo fajna stylizacja, może jakoś podrasować kamizelke?
    www.smailyouareinparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. podoba mi się, lubię gdy jest niebanalnie =]

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡