20120323

gossip girl

H&M creepers, NewYorker blouse, my boyfriend's cap, Asos top, noname skirt                                 
Podczas dzisiejszego sprzątania czegoś w moim pokoju co przypominało lej po bąbie stworzony z ubrań przypomniałam sobie o istnieniu spódnic. Wybita z rytmy sprzątania wyłączyłam Shakirę, zdjęłam słuchawki i przekonałam się, że istnieje w mojej garderobie coś takiego jak spódnica. Mini, w której śmiało mogłabym kręcić tyłkiem przy wielkiej klamrze 50 centa w jego teledysku. Biorąc pod uwagę fakt, że wyrosłam jednak z kuszenia całkowicie gołymi pośladkami obcięłam legginsy i w ukrytych pantalonach ruszyłam na zdjęcia.  Jak Koń Rafał pohasałam sobie po polu, podrapałam sobie całą nogę i powisiałam na bramie - sumując dzień mogłabym zaliczyć do bardzo udanych, gdyby nie fakt, że coś (jeszcze nie wiem co) pyli i ciocia callifornication pęcznieje jak balon z helem na dożynkach.

FACEBOOK

41 comments:

  1. Ale mi się podoba Twoja uroda:D

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia!
    buty są super, kiedy je kupiłaś? :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. buty są siostry, a kupiła je chyba w połowie lutego:)

      Delete
  3. Świetne zdjęcia ;) Buty <3
    W ogóle świetny blog ;)

    Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  4. super lokalizacja, no i oczywiście fantastyczna bejsbolówka:)

    ReplyDelete
  5. spódnica hardkorowo krótka. najsowy streetwear :)

    ReplyDelete
  6. chciałam napisac to samo co koleżanka wyżej :D
    fajna bejsbolówka :DD

    ReplyDelete
  7. American Dream, w pozytywnym sensie oczywiscie :)

    ReplyDelete
  8. swietne zdj! super miejsce

    ReplyDelete
  9. ślicznie wyglądasz - świetny klimat na zdjęciach!

    ReplyDelete
  10. uwielbiam Cię w tych włosach i czapce!

    ReplyDelete
  11. swietne zdjecia! podoba mi sie ta bluza!

    ReplyDelete
  12. Świetna kurtka! :) A jeśli chodzi o spódnicę to jak dla mnie zbyt krótka.

    ReplyDelete
  13. Lubię Twoje pomysly I styl :)

    ReplyDelete
  14. czadowy, amerykański styl :) bomba.

    ReplyDelete
  15. ja osobiście źle się czuje w spódnicach, ale Ty w całości wyglądasz świetnie ;)

    ReplyDelete
  16. genialne zdjęcia, wyglądasz bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  17. Rewelacyjne zdjęcia! Dziękuję za odwiedziny :) Obserwujemy? =]

    ReplyDelete
  18. Love these pictures and the outfit!

    Also think your blog is great, so I'm your newest follower! <3
    Hope you'll visit my blog aswell one time!! :)

    XOFEMKE.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Amazing photos! I love your jacket :)

    ReplyDelete
  20. 1 zdjęcie mnie rozwaliło swą zajebistością.

    ReplyDelete
  21. H&Mowskie trampeczki, mam i strasznie je lubię

    ReplyDelete
  22. bardzo krótka spódniczka ;p i za jakość zdjęć i ich wykonanie wielki plus, niedużo jest dziewczyn, które dodają ciekawe modowe zdjęcia...

    zapraszam
    zwierzakowna.blogspot.com
    facebook.com/zwierzakowna

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia, wyszły niesamowicie!

    ReplyDelete
  24. Miazga. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale jesteś jedną z moich ulubionych bloggerek. :)

    ReplyDelete
  25. ano, funkcję spódnicy ujęłaś idealnie, ale dobrze ją połączyłaś, świetnie to wygląda. : D
    Świetnie się Ciebie czyta, Ciociu Callifornication!

    ReplyDelete
  26. bluza mega :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  27. These photos are incredible! Love the jacket + such a cool tee! X

    ReplyDelete
  28. genialnie!! dziwie się że nigdy nie widziałam tych butów w h&m
    sa swietne <3

    ReplyDelete
  29. Beautiful pics, love everything. ♥
    I follow you.

    http://galaxytrash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. lubię tu bywać, dobrze piszesz, ale "bombie", nie "bąbie" ;)

    ReplyDelete
  31. Lubię tu bywać, dobrze piszesz, ale "bombie", nie "bąbie". ;)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡