20120413

'80

Ostatnio doszłam do wniosku, że mogłabym poprowadzić program pani Gadżet, bo mam głupią słabość do otaczania się przedmiotami, które tylko mi wydają się niezbędnie potrzebne. Prawda jest taka, że jedyną rzeczą, na którą nie zwracam uwagi jest telefon komórkowy - po kilkunastu nowych modelach doszłam do słusznego wniosku, że się nie opłaca, skoro i tak ląduje w wannie albo kilkanaście razy na podłodze. Podobnie rzecz miała się z moich mp3 i iPodami, których zajeździłam kilka. Ostatni z rodziny Apple, mój mały srebrny nano ostatecznie przestał działać po pierwszej poważnej kłótni z moich chłopakiem. Kuba jednak widział co jego tygrys lubi najbardziej i na 18 urodziny dostałam moje wymarzone słuchawki. Dzięki nim w końcu słyszę każdy bas w dubstepie. Jak sami wiecie ostatnio do budowania listy must have dochodzą nowe obiektywy i wymarzone body Canona 5d. Faceci jeśli czytają tego posta pewnie się dziwią, że nie wspomniałam o butach, torebkach, czyli ogólnie ubraniach. Dlaczego? Powód jest banalnie prosty - ubrania to pewne sacrum, a niektórych granic nawet ja nie mam odwagi przekraczać:) 
creepers - H&M
jacket, leggings - no name
dress as top - pulpashop.com
vest - second hand
bag - Primark

28 comments:

  1. ale fajne zdjęcia! podoba mi się bardzo!

    ReplyDelete
  2. sometimes you remind me a bit of lana del rey!

    ReplyDelete
  3. Masz świetny styl, a dobre słuchawki to bardzo ważna rzecz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. po kilku latach sluchania muzyki w sluchawkach za niecale 10 zlotych tez to do mnie dotarlo

      Delete
  4. Strasznie mi się podoba pierwsze i ostatnie zdjęcie!

    ReplyDelete
  5. świetniee! połączenie katany z ramoneską - boskie i jeszcze te creepersy *.*

    ReplyDelete
  6. jesteś mistrzynią, i uwielbiam Twoje włosy. bez względu na to czy są długie czy krótkie!

    ReplyDelete
  7. zrobilas chyba gorsza gafe niz skrzynecka w tych cielistych legginsach,obrzydliwie + 5kg. a tak lubilam tu zagladac ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry, ale kasi pasztet skrzyneckiej chyba nikt nie przebije:) poza tym lubie swoje cialo na tyle, ze dodatkowe +5kg nie robi mi roznicy, a skoro uwazasz, ze moje wylewne uda zabijaja twoj czas i poczucie estetyki, to mi przykro:(

      Delete
  8. nice style you have and i like your outfit a lot

    ReplyDelete
  9. piekne zdjecia, podoba mi sie twoj top!

    ReplyDelete
  10. you look so fabulous! all the shots are wonderful, and we are madly loving your jacket!

    <3

    ReplyDelete
  11. Super!!!!


    oliness-fashion.blogspot.com

    Za komentarz lub obserwacje sie odplacam;*

    ReplyDelete
  12. ostatnio masz same dobre stylizacje, dobre czyli pasujące do Ciebie, przynajmniej ja tak to widze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio bardzo dobrze się bawię wstawiając posty i jestem ogólnie jakoś bardziej pozytywnie nastawiona:)

      Delete
  13. Jaką farbą pomalowałaś włosy że taki ładny kolor wyszedł? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm opowieść o moich włosach jest bardzo długa:) po malowaniu na czarno zmywalną farbą miałam ściągany kolor u fryzjera i kładziony jakiś pomieszany z barwników, bo zdecydowalam, ze chce byc blondynka. Fryzjerka pomalowala mi na jeszcze jasniejszy, potem bawiłam się farbami z garniera i wellatonu. Obecnie mam włosy już naprawdę okej, bo trzy dni temu nałożyłam rozjaśniacz i farbę garniera. Mother of god, a to wszystko w niespełna dwa miesiące:) ale moje włosy trzymają się świetnie i rosną jak szalone.

      Delete
  14. ciekawie łączysz różne ubrania ze sobą, masz bardzo fajny styl i zajebiste zdjęcia ;) pozdrawiam ;) ps. w jakich sklepach najchętniej się ubierasz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, ciężko jest mi powiedzieć, która z sieciówek jest moją ulubioną, gdybym miała ubrać się jednej chyba byłoby ciężko:) Lubię H&M, Zarę z polski reserved. Jednak najchętniej ubieram się w second handach.

      Delete
    2. rozumiem :) większość ludzi właśnie źle ocenia second-handy, ale oglądając Twoje zdjęcia można się przekonać, że warto chodzić do second-handów, bo można znaleźć wiele fajnych, ciekawych ubrań, firmowych i niefirmowych w niskich cenach

      Delete
  15. paznokcie, kolor włosów i fryzura- jamii.
    niby tyle jeansu po sh, a ja swojej idealnej do przeróbki katany do dziś znaleźć nie mogę:/

    pozdrawiam

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Lucky strike mint ;) i love all your photos and this look is great!
    xx

    ReplyDelete
  17. masz świetne włosy, a zestaw jest genialny!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡