20120412

t.h.e

Levi's shirt
 NewYorker pants
 eBay wedges
 second hand bag and scarf
Chyba już wcześniej wspomniałam, że moje oswojenie jeansowej koszuli było dłuższe niż oczekiwanie fanów na nową płytę Edyty Górniak. Budząca niemiłe skojarzenia z kowbojami, którzy z ostrogami przy piętach rzucają lasso na biedne byki lub z moim wujkiem Zygmuntem dosiadającym traktor. Pomocą nie służył też chłopak, który moją koszulę kwitował, że brakuje mi tylko poloneza. W końcu nastąpił przełom - zapięta pod szyję czuję się bardziej seksowna niż w ultrakrótkiej mini. Jak również widzicie moje zapuszczanie włosów odeszło do przeszłości - cięcie nie było zbyt radykalne jak na mnie, jedynie z 10 cm, jednak już czuję   powiew nowych zmian.

20 comments:

  1. zajebista pierwsza fota, no i zajebiscie,o!

    ReplyDelete
  2. włosy i torebka jak najbardziej na tak! Koszula zapięta pod szyję do mnie nie przemawia, chociaż jest świetna. ; )

    ReplyDelete
  3. super wyglądasz! ta chustka na głowie bardzo Ci pasuje :)

    ReplyDelete
  4. Ja swoją koszulę nadal oswajam. ;)

    Ekstra zestaw. ;)

    ReplyDelete
  5. Boska chustka na glowie, wygladasz niezle ;)

    ReplyDelete
  6. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    You're sweet as cinnamon

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam dżinsową koszulę, wyglądasz w niej rewelacyjnie!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    ReplyDelete
  8. I have the same shirt!! <3 Love your outfit.
    xx

    ReplyDelete
  9. o matko boże, ale z Ciebie blondzia ;D
    minimalnie i fajnie.

    ReplyDelete
  10. świetny set! a co do jeansowych koszuli to coś w tym jest- ja jak zakładam moją i dopinam na ostatni guzik to też czuję się lepiej, niż w mini eksponującej nogi.

    ReplyDelete
  11. broszka pod szyją to kropka nad i.
    Ja nadal mam zamiar bawić się w roszpunkę i podcinam tylko końcówki.

    ReplyDelete
  12. Świetne włosy. Stylizacja z dżinsową koszulą nie może się nie udac, a broszka jest po prostu genialna!

    ReplyDelete
  13. wreszcie coś konkretnego

    ReplyDelete
  14. piekna jeansowa koszula i zdjecia sa niesamowicie swietne!!!!!

    ReplyDelete
  15. torebka pasuje do włosów (; broszka cudo

    ReplyDelete
  16. włosy! :D o wiele lepiej wyglądasz tym w kolorze niż w czarnej grzywie. długość? IDEALNA :D Dobra, dobra, już wystarczy tego rozpływania się nad twoją fryzurą :p
    Koszula dżinsowa to po prostu klasyk i tyle w temacie :]

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡