20120527

check on it

Atmosphere pants and shoes
vintage bag, jacket and top
Stradivarius belt

Obcasy prawdopodobnie wymyślił facet. Jakiś fetyszysta, który doskonale widział, że kilka centymetrów i platforma wydłużą nogi, sprawią, że kobieta zacznie chodzić w inny sposób, zdecydowanie bardziej zmysłowy. Zmysłowy do tego stopnia, że cała historia może mieć swój koniec i początek w łóżku. Nowy magazyn Ani Rubik za trzy stówy mówi, że nawet tam nie powinnyśmy ich zdejmować. Co poza tym? Chyba pokochałam minimalizm. Od dwóch tygodni raz mam dietę, raz w ogóle, jednak niezmiennie uzależniłam się od typowo murzyńskiego trzęsienia tyłkiem (dodatkowe kilogramy po zimie znalazły zastosowanie). W rytmach dancehallu strzelam fochy, mam huśtawki nastrojów i sama nie wiem o co mi chodzi.
Siema, jestem kobietą. 


17 comments:

  1. Lubię Twój styl pisania. W takim wydaniu najlepiej wyglądasz!

    ReplyDelete
  2. Skarbie, obcasy wymyślił mężczyzna. Aczkolwiek ich pierwsze zastosowanie było właśnie w obuwiu dla facetów. Cóż, życie składa się z małych ironii ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, pamiętam lekcje historii i buty na koturnie wykorzystywane dla aktorów w czasach starożytnych:)

      Delete
  3. świetne spodnie ! cały look super ;)

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się połączenie tych "militarnych" spodni ze szpilkami, a co do obcasów to na bank był facet ;d

    ReplyDelete
  5. ciekawa stylizacja, ale we wcześniejszych postach bardziej zaskakiwałaś strojem,
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  6. cały czas jeszcze nie dowierzam,że masz takie jaśniutkie włosy !

    ReplyDelete
  7. kocham dancehall, obcasy i Twoją kopertówkę. Minimalizm trochę mniej, ale na diecie od miesiąca jestem co trzy dni.

    ReplyDelete
  8. I love how this is so simple and still very chic! Cool pants, a fancy blazer and a lovely little clutch - perfect!

    ReplyDelete
  9. Szukam takich spodni, świetne są! Ładnie wyglądasz w tym kolorze włosów:)

    ReplyDelete
  10. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    used bikes london uk

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡