20120509

spring


Reserved pants
H&M creepers
DIY t-shirt
Vintage jacket
W moim prowadzeniu bloga występuje dziwna zależność - pojawiam się co jakiś czas, ale na tyle solidnie i mocno, że dodaje kilka postów pod rząd tylko po to, żeby znów zamilknąć na prawie miesiąc. Ale nieważne:) Drugim wnioskiem jest to, że mój dziwny zmysł postrzegania ubrań jest najbardziej zadowolony gdy łup jest znoszony/porwany/niechlujny. Luz w moich ubraniach pojawia się każdego dnia, jednak powoli kusi mnie pokazanie się samej sobie w czymś co z powodzeniem mogłabym założyć na hollywodzką premierę kolejnej szmiry. A co do moich włosów: tak, jako blondynka czuję się bardzo dobrze:) Tylko wiem, że teraz już na pewno nie będę w stanie oswoić koloru różowego:)

21 comments:

  1. niee no, znów boski set i super zdjęcia!

    obserwuję!! ;)))

    ReplyDelete
  2. ŚWIETNIE! całość bardzo fajnie połączyłaś.

    ReplyDelete
  3. Świetna torba drugim zdjęciu.

    ReplyDelete
  4. Nic dodać nic ująć, wyglądasz fenomenalnie!

    ReplyDelete
  5. Oj dawno dawno tu nie zaglądałam i jestem zachwycona jak ładnie wyglądasz w blondzie :)

    ReplyDelete
  6. Zdecydowanie blondynka! Wyglądasz o wiele korzystniej w tym kolorze.

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie blondynka! Wyglądasz korzystniej w tym kolorze.

    ReplyDelete
  8. super! w blondzie na wielki plus:D

    ReplyDelete
  9. siczna masz buzie!!! zdjecia bardzo mi sie podobaja!!!!

    ReplyDelete
  10. rewelacyjnie Ci w tym blondzie;))

    ReplyDelete
  11. OD RAZU ZAUWAŻYŁAM , ze tiszert jest DIY...ale nieważne, jest zajebisty!!!;-))

    ReplyDelete
  12. trochę california surfer jest, zdecydowanie na plus ;p

    ReplyDelete
  13. wow. cholera, jakie świetne zdjęcia, jaki świetny t-shirt, jaka świetna Ty. :)

    ReplyDelete
  14. wow. cholera, jakie świetne zdjęcia, jaki świetny t-shirt, jaka świetna Ty. :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡