20120617

'80

shoes - Adidas orginal
other - second hand


Czasem chciałabym być na co dzień jak współczesna Audrey Hepburn. Zawsze doskonale ubrana, ziejąca klasą i wyrafinowaniem na 5 km. Z idealnym manicure i starannie zrobionym kokiem. Chciałabym być symbolem wyrafinowania i dobroci. Niestety, nie umiem:(  Zdecydowanie bliżej mi do klimatów związanych z kiczem, luzem i niedbałością. Zawsze kiedy jestem 'zrobiona na maxa' czuje się jak własna babcia, spędzająca pół godziny na układaniu szalika przed wyjściem do kościoła. Może dlatego jako jedna z nielicznych tak uwielbiam lata '80 XX wieku pełne nagich części ciała, tlenionych włosów i jointów.

15 comments:

  1. Jak zwykle ciekawie i oryginalnie. Wydajesz się być bardzo pewna siebie, patrząc na ciebie przed obiektywem. To komplement:) A co do tego co napisałaś... O tak, być taką elegancką kobiecą w 200% Audrey... Marzenie. A przynajmniej moje, choć mało eleganckie jest pogowanie czy headbangowanie w wygodnych glanach, jak lubię ;3

    ReplyDelete
  2. oj licznych licznych ,nie badz taka alternatyffka ;p ale altfit mega!

    ReplyDelete
  3. czapka świetna! ale te szorty wyglądają źle na Tobie.

    ReplyDelete
  4. I f*cking love these photos, they are so kinda lolita innocence!! amazing shots! :)

    ReplyDelete
  5. boski rozdział i ogólnie piszesz niesamowicie twoje opowiadanie jest jak narkotyk więc nie daj mi umrzeć daj przedawkować :D czekam na nn i zapraszam do mnie - http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/06/otwaram-oczy-niecac-wcale-tego-robic.html

    ReplyDelete
  6. już nie pierwszy raz widzę, że masz bardzo słabe pojęcie na temat lat osiemdziesiątych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pojęcie jakie mam bierze się nie z autopsji, tylko z bardzo dobrej książki, uważanej za biblię lat 80:) jak znajdę tytuł to chętnie napiszę

      Delete
    2. skoro to biblia lat 80-tych, tytul powinnas znac chyba od razu.. ;)

      Delete
  7. genialny set !
    czapka mnie urzekła :>

    ReplyDelete
  8. wygladasz okropnie! nie wiem, jak możesz sie tak oszpecac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej, taki mi przykro:( też nie wiem. Mam nadzieję, że Ty jesteś miss piękności!

      Delete
  9. Cynizm jedzie w Twoich odpowiedziach na komenty, ale zastanawiam się czy zamierzony czy nie masz dystansu? :)
    Ja się z anonimem nie zgodzę - moim zdaniem wyglądasz tutaj przebosko! Strasznie rażą mnie tylko te buty... ale poza tym jesteś do schrupania.
    Pozdrawiam,
    C.

    ReplyDelete
  10. masz zbyt ciasne spodenki, nie dopinają się. a poza tym jest nieźle ;)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡