20120707

in the shadows

no name shoes
H&M earrings
vintage top, shorts and hat

Wiecie jakich postów na blogach najbardziej nie lubię? Tych, w których dziewczyny pokazują swoje skrzyneczki z biżuterią. Niestety nie należę do grupy, która jest w stanie kolekcjonować bransoletki czy pierścionki. Dużo lepiej szło mi w dzieciństwie zbieranie plakatów z Bravo czy tatuaży z gum do żucia.  Niestety tak jak z biżuterią jest  u mnie również z pieniędzmi. Ale spoko, staram się wydorośleć - wybrałam się do H&M i kupiłam te kolczyki, w których zakochałam się od razu. Oficjalnie - już niedługo będę miała ciężkie miliony zarówno w pudełku na biżuterię, jak i na koncie.

28 comments:

  1. Dzięki Tobie odzyskuję wiarę w ludzi urodzonych 10 lat później niż ja :) Jesteś świetna :)

    ReplyDelete
  2. bardzo wakacyjnie :-) co prawda ja nie przepadam za kołami, ale zgadzam się, że te mają swój urok :D

    ReplyDelete
  3. Kapelusz i kolczyki - połaczenie idealne!

    ReplyDelete
  4. Klimatyczna prezentacja.
    Podoba mi sie kapelusz, niewątpliwie dodaje uroku całemu zestawieniu.

    ReplyDelete
  5. heh, ja także od nie dawna próbuję zgromadzić moją ,,skrzyneczkę'' z biżuterią ;)
    zajebisty kapelusz
    www.itsjustmaze.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bardzo przyjemny zestaw :) cudnie połączyłaś strój z dodatkami , tworząc znakomity efekt :)kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu - nic dodać nic ująć :) widać że jesteś odobą z charakterem :) pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój charakter przeważnie dość wyraźne wychodzi na zdj - czasem aż za mocno:) rowniez pozdrawiam

      Delete
  7. Ja osobiście w drugą stronę, moje biżuteryjne zbieractwo nie ma końca, powoli nie mam już miejsca w moich powiedzmy skrzyneczkach. Kolczyki i szorty mega!

    ReplyDelete
  8. cool!!
    that hat is beautiful!

    xofemke.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. a obrócić zdjęć to nie łaska?! :P
    bardzo fajny kapelutek :)

    ReplyDelete
  10. klimatycznie :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Kolczyki akurat mi się nie podobają,ale cała reszta bardzo.A najbardziej kapelusz.

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Twój styl! A kolczyki są świetne. ;-)

    ReplyDelete
  13. You look so pretty with the hat and earrings! And this top is lovely too!

    ReplyDelete
  14. reszta ok, ale kolczyki nie bardzo.
    Eox

    ReplyDelete
  15. te kolczyki fajnie ożywiają ten zestaw :) podoba mi sie :)

    ReplyDelete
  16. pretty pictures! i love the vintage effect with the colours
    and lovely outfit!
    xx

    http://highlybeloved.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  17. świetny kapelusz, poszukuję takiego :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    ReplyDelete
  18. Świetny kapelusz, uwielbiam nakrycia głowy!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡