20120731

never trust

dress - vintage
shoes - no brand
backpack - H&M for AIDS
belt - Primark
earrings - Bijou Brigitte

Na świecie nie ma chyba rzeczy, która potrafiłaby nie wkurzyć kobiety. Niektóre drobiazgi powodują lekkie wyprowadzenie z równowagi, inne jednak powodują ogólny wkurw, który jest równie niebezpieczne jak erupcja rzekomo nieczynnego już wulkanu. Rzucać kurwami można o wszystko, jednak pewne rzeczy znajdują się na topowej liście najgorszych. Wkurzamy się kiedy na mega super hiper imprezie jakaś obślizgła larwa zjawi się w takiej samej sukience. Wkurzamy się, bo jesteśmy przed, po lub, co gorsza, podczas okresu - wtedy wkurwowi towarzyszy płacz, huśtawka nastrojów i poważne zastanawianie czy nie zakończyć związku.
Może być coś gorszego? Może. Spieprzona fryzura. Nic nie boli bardziej niż kilka centymetrów straconych przez różne rozumienie pojęcia "tylko końcówki". Tylko gorzej może być jedynie wtedy kiedy pani jest niespełnioną artystką i nadużywa słowa "asymetria". Wtedy uciekajcie gdzie pieprz rośnie - bo zamiast rebelianckiej grzywy zostaniecie z fryzurą chłopaka z gimnazjum, który trochę się zapuścił. 

33 comments:

  1. Mów co chcesz, ale w tak rewelacyjnej fryzurze dawno Cię nie widziłam!

    ReplyDelete
  2. mnie tam się fryzura podoba! Plecak też

    ReplyDelete
  3. mnie tam się fryzura podoba, plecak z resztą też ;)

    ReplyDelete
  4. Kiedyś głupia zgodziłam się aby " koleżanka " podcięła mi końcówki. Miałam włosy do pasa. Podcieła dobrze. Ale tylko z jednej strony. Z drugiej miałam włosy do ucha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ja też miałam już wiele przygód jeśli chodzi o włosy - efektem jest to, że na głowie miałam już prawie wszystko

      Delete
  5. świetnie wyglądasz ! fryzurka jest super, z pazurem :)

    ReplyDelete
  6. Oj, tak, dobrze rozumiem te nerwy, ale akurat Twoja fryzurka jest ciekawa, ma charakter :)

    ReplyDelete
  7. jaaaaka przepiękna sukienka !

    ReplyDelete
  8. Dokładnie... Nie ma to jak wyjsc niezadowolonym od fryzjera; p

    ReplyDelete
  9. wyglądasz wspaniale :)
    a kiecka i plecak wymiatają!

    ReplyDelete
  10. fryzura jak fryzura. odrośnie ;) Bardziej rażą Twoje miny na zdjęciu, wyglądasz tak, jakbyś miała chore migdałki/była z lekka niepełnosprytna. xD
    fox

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze trafiłeś/trafiłaś bo wtedy ledwo co mowilam:P a i zareczam, ze jestem w pelni sprytna - moj chlopak z pewnością to potwierdzi^^

      Delete
  11. Dlatego ja rasowa fryzjerohisteryczka omijam te karykaturalne zakłady niczym przysłowiowy wampir srebro.Ale nie martw się! Włosy odrosną(dzięki bogu,że mają taki dar!) a ty masz piękny kolor wiec to odwraca uwagę, a nawet ta fryzura dodaje charakteru.A no i na koniec-piękna sukienka! <3

    ReplyDelete
  12. Dlatego ja rasowa fryzjerohisteryczka omijam te karykaturalne zakłady niczym przysłowiowy wampir srebro.Ale nie martw się! Włosy odrosną(dzięki bogu,że mają taki dar!) a ty masz piękny kolor wiec to odwraca uwagę, a nawet ta fryzura dodaje charakteru.A no i na koniec-piękna sukienka! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja przez najbliższe miesiące będę robiła to samo:) a kolor jest nareszcie czymś, co chciałam osiągnąć po wielu zmaganiach

      Delete
  13. Cudowna sukienka, do tego Twoja troche wyzywajaca uroda i efekt jest romantyczno-zadziorny:) I ten plecak! Mialam taki keidy bylam mala dziewczynka, a ze niestety moda na nie minela, to sie go pozbylam i teraz musze chyba kupic sobie nowy, bo zazdroszcze kazdej wlascicielce cudenka o takim ksztalcie:) pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie to cieszę się, że tak wychodzi - dzięki temu nigdy nie jest za słodko. Pozdrawiam:)

      Delete
  14. oniemiałam. masz w sobie coś niezwykłego, intrygującego... zazdroszczę =]

    ReplyDelete
  15. Nie ma co płakać, wyglądasz bardzo dobrze! Zazdroszczę plecaka. Masz ładny wygląd bloga. Obserwuję.

    www.wrzosw.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wow... o.o Wyglądasz wspaniale !
    Masz w sobie to coś ! :D

    + zapraszam do mnie ^_^

    ReplyDelete
  17. Świetny plecak, świetna sukienka, świetna FRYZURA...Wszystko świetne:)
    PS.Będzie mi bardzo miło, jeżeli odwiedzisz mojego bloga o modzie męskiej, na którego Cie serdecznie zapraszam:)

    ReplyDelete
  18. Za te 3 miesiące będzie już lepiej :) Zresztą krótkie włosy są ok,dopóki obcina się się je regularnie i fryzura ma kształt.Zabawa zaczyna się wtedy,gdy chce się je zapuścić np.do ramion.

    ReplyDelete
  19. Your sense of style is so spectacular darling! Love all of your outfits and you´ve so great hair :)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super outfit, wszystko "gra ze sobą" :)

    ReplyDelete
  21. Piękny plecak ;)
    PS. Ja marzyłam o PSIE, ale nigdy nie sądziłam, że to będzie właśnie dalmatyńczyk :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡