20120831

get right

Primark - belt, shoes
H&M - earrings
MISHMASH - jumpsuit
vintage - hat

Do noszenia niektórych ubrań trzeba dojrzeć i mieć na tyle pewności siebie, żeby w kombinezonie nie czuć się jak klaun, tylko w pełni zadowolona ze swojego wyglądu kobieta. Odkąd dostałam to cudo (którego nadruk przypomina mi żyrafę :)) wiedziałam, że spróbuje się poczuć jak Jennifer Lopez - kapelusz, obcasy, dużo biżuterii i mocny makijaż. Spory tyłek od wcinania pizzy i batoników już mam, więc pozostało mi dobrać dodatki. Efekt? Czułam się świetnie do tego stopnia, że chętnie zatańczyłabym z laską jak Jenny w Get Right.  A i jestem z siebie dumna - blog miał nie dotrwać 50 postów, a ten jest już 200:) 

27 comments:

  1. niezależnie od stylizacji, których byś tu nie prezentowała, zawsze widziałam Cię jako murzynkę w turbanie (:

    ReplyDelete
  2. Ciekawy zestaw, piękna fryzura i makijaż! Dodajemy do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  3. przecież już to dawno zrobiłyśmy - późno jest ;)

    ReplyDelete
  4. Nie wiem czemu, ale jakoś wzór żyrafy mi nie pasuje na ubraniach - można go oswajać, próbować dawkować (np. na kieszonce t-shirtu czy coś), ale razem z wielkimi kolczykami,kapeluszem, mocnym makijażem, szpilkami, czerwonymi paznokciami...dużo za dużo. Albo po prostu nie lubię stylu typu Jennifer Lopez. Chociaż przyznam, że pierwsze zdjęcie jest świetne (i możesz je gdzieś wkleić do albumu żeby za jakieś 50 lat wspominać swoje stroje).

    ReplyDelete
  5. no no no, jaka zmiana u ciebie :) jestem pod wrażeniem :) wyglądasz bardzo kobieco.

    ReplyDelete
  6. I love this so so much! gorgeous and unique! :)

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia, to swoją drogą...
    biżuteria, motyw żyrafy na kombinezonie i kapelusz razem tworzą świetny mix =]

    ReplyDelete
  8. WOW. Strasznie mi się podoba :)!

    ReplyDelete
  9. superowo <3
    http://amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetny ten żyrafi kombinezon i bardzo fajnie go połączyłaś :)

    ReplyDelete
  11. damn, such a lovely giraffe printed dress <3


    www.thechicstyler.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne zdjęcia, idealnie wyglądasz w tym kombinezonie :) Obserwuję jak najbardziej i zapraszam do mnie! :)

    ReplyDelete
  13. Moim zdaniem idealnie dobrałaś kapelusz do kombinezonu :)
    Dominika

    ReplyDelete
  14. Prowadzisz bloga w dobrym stylu i to mi się podoba :)

    ReplyDelete
  15. Świetny kombinezon, ma bardzo ciekawy wzór :)

    ReplyDelete
  16. ten strój strasznie Cię pogrubia. wyglądasz jakbyś ważyła 100 kg. niestety.

    ReplyDelete
  17. Different styles and flashy in one blog, I love it.

    ReplyDelete
  18. Ładnie Ci w kapeluszach. Biżuteria mi się spodobała :)

    ReplyDelete
  19. gdzie następny post ? Tak specjalnie wkurzasz ludzi z tym zwlekaniem czy o co chodzi ? Swoją drogą, zawsze podobała mi się ta różnorodność na Twoim blogu, nawet wtedy kiedy robiłaś sobie krzywde stylizacjami, ale nie ważne, liczy się kreatywność, tak ?

    ReplyDelete
  20. genialny kombinezon, ciekawy wzór :))

    ReplyDelete
  21. W poprzednim poście miło było popatrzeć na "konkretną" ;-) i zaakcentowaną całość w dodatku z Metallicą! A tutaj zachwycasz lekkością i pełnią seksapilu.
    Iiii plecy ♥

    ReplyDelete
  22. całośc prezentuje się super. założę się, że nie było nikogo, kto nie odwróciłby się za Tobą na ulicy

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡