20120823

it's a mans world

sunglasses - H&M
shoes - no brand
shorts, blouse, jacket - vintage

Emancypacja kobiet sprawiła, że nie tylko mogłyśmy wsiąść na traktory. Zrobiła małą rewolucję, razem z Coco Chanel pozwoliła nam założyć spodnie i uchylić rąbka szafy naszych mężczyzn. Ja wybrałam bardziej kobiecą wersję garnituru - ze szpilkami i szortami jest bardziej sfeminizowany.

 Poza tym każda z nas ma w swojej garderobie chociaż jedną w stylu unisex - na całym świecie luźne jeansy nazywane boyfriendami zyskują miliony fanek. Chodzimy w spodniach, nosimy szelki, buty wzorowane na męskich i nakrycia głowy kiedyś zarezerwowane tylko dla różnych przedstawicieli płci powszechnie uważanej za brzydszą. 
Twiggy pokazała, że w krótkich włosach nadal możemy być piękne, świadome siebie i pociągające. Już w starych filmach widzimy pewien rodzaj magii i złamania pewnych barier - sceny, w których elegancki mężczyzna o twarzy amanta podaje płaszcz pięknej kobiecie należą do tych uwielbianych przez romantyczki. 
Ten sam rytuał został przystosowany do czasów, w których żyjemy  - chłopaki od najmłodszych lat wiedzą, że prawidłową, a na pewno najbardziej oczekiwaną reakcją na słowa "Zimno mi" jest natychmiastowe zdjęcie bluzy i ułożenie jej na ramionach umierającej z chłodu dziewczyny:) 
Jeśli do tej pory Was nie przekonałam wyciągnę najcięższe działo - kto się nie zgodzi, ze najseksowniejsza kobieta to taka, która siedzi naga, ubrana jedynie w męską koszulę po cudownie spędzonej nocy?

36 comments:

  1. łaa, dawno tu nie zaglądałam. niezła zmiana, do twarzy Ci w takich włosach. :)

    ReplyDelete
  2. nie ma nic bardziej seksownego od kobiety z Twego ostatniego zdania:)
    wbrew pozorom założenie męskiego elementu garderoby dodaje pieprzu! :)
    i jeszcze z takimi ustami! hoho;)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twój styl pisania . Maasz w sobie TO COŚ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja w końcu wyrównałam poziom zdjęć z tym tekstowym

      Delete
  4. Świetne zdjęcia, mają niepowtarzalny charakter ;)

    ReplyDelete
  5. zdjęcia przepiękne! wyglądasz zjawiskowo :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjnie. Świetnie skonstruowany styl męski w ultra kobiecym wydaniu.

    ReplyDelete
  7. Genialnie wyglądasz :)
    Zapraszam na
    http://love-drug-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Spodnie,marynarka,kapelusz,luźna koszula - w sumie tyle kobiet nosi chociaż jedną z tych rzeczy, że nie mogę wyobrazić sobie czasów kiedy było to zarezerwowane tylko dla facetów. A krótkie włosy...Cóż,moim zdaniem nie są dla każdej dziewczyny(swoją drogą nie rozumiem opinii że po 50 to nie wypada mieć długich włosów). Tobie akurat pasują.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też nigdy nie podzielałam opinii, że kobieta w wieku mojej mamy musi nosić krótkie włosy, najważniejsze żeby dobrze się czuć

      Delete
  9. Replies
    1. haha, sharon stone jeszcze nie byłam, ale dziękuje:)

      Delete
  10. kapitalna stylizacja

    kawkas.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ...Sharon Stone to może nie! Ten papieros - właśnie - co ma ciekawego do przekazania właścicielka posta paradując z tym papierosem? Czy mogę prosić o szczerą odpowiedź?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to, że mam zdjęcie z papierosem oznacza, że jestem półgłowkiem, a zamiast mówić całymi zdaniami to sylabizuje? bo nie bardzo rozumiem?

      Delete
  12. Fajne zdjęcia, fryzura strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  13. Już dawno zaglądam na Twojego bloga, ale ten post chyba najbardziej mi się podoba - widać, że jesteś pewna siebie i niczego się nie boisz. A przecież to tylko kilka zdjęć!

    ReplyDelete
  14. nowe aukcje - zapraszam!
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113

    ReplyDelete
    Replies
    1. uważaj żebyś czasem czegoś nie sprzedała

      Delete
  15. cudownie wyglądasz! świetny blog!

    ReplyDelete
  16. slicznie wygladasz :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Twoje włosy!
    Świetne zdjęcia
    E.

    ReplyDelete
  18. hm coś dawno chyba nie byłam na blogu:) fryzura bardzo na +

    ReplyDelete
  19. genialne zdjęcia <3 wyglądasz przepięknie

    ReplyDelete
  20. Cudownie patrzeć na Ciebie, jesteś taka zmienna, a zawsze świetna :)

    ReplyDelete
  21. dziekuje bardzo ;)
    bardzo fajne zdjecia u Ciebie, przejrzysty blog!

    ReplyDelete
  22. jestem zakochana w pierwszym zdjęciu !

    ReplyDelete
  23. czarno-białe zdjęcie jest boskie

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡