20121022

autumn memories I

Tak wyglądał początek mojej jesieni. Pomimo dwumiesięcznej przerwy w blogowaniu parę razy wyszłam na spacer z aparatu i ponownie poczułam przyjemną satysfakcję z uwieczniania kadrów. Fajnie jest czasem po siedzeniu ciągle na tej samej ławce zobaczyć, że niedaleko jest aż tak ładnie. Kiedyś wydawało mi się, że lubię cały ten pęd wielkich miast. Teraz zmieniłam zdanie. Kompletnie nie wyobrażam sobie całego życia w betonowej dżungli z wyścigiem szczurów. Lubię jak jest zielono. 

30 comments:

  1. wlasnie za takie zdjecia kocha sie jesien!

    ReplyDelete
  2. Świetne fotki a tej warki to bym się z chęcią napiła ;)

    ReplyDelete
  3. wow, jestem pod wrażeniem! przepiękne zdjęcia :)
    jaki masz aparat?

    ReplyDelete
  4. ohh love those super nice shots of autumn!!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. these photos are all so beautiful and pretty!

    ReplyDelete
  6. I love your style ! Beautiful pics !
    I'm following you now !

    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia, a ten las magiczny! coś w sobie ma :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jesień <3 cudowne zdjęcia, acz szkoda, że nigdzie Cię nie ma ;)

    ReplyDelete
  9. Chyba podjadę do jakiegoś lasu bo jesień w mieście wydaje mi się nazbyt ponura.

    ReplyDelete
  10. zdjęcia z grzybobrania przecudne!

    ReplyDelete
  11. amazing photos here

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2012/10/lesson-learned.html

    ReplyDelete
  12. Such a great post, my dear!

    Great blog too.

    we can follow each other if you want :)
    (via gfc, bloglovin, facebook)

    Have a wonderful weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  13. Pierwsze zdjęcie najbardziej mnie urzekło. Fenomenalne!

    ReplyDelete
  14. amazing photos!!
    thnx for stopping by =)
    http://imjustmefashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. super post ! Zapraszam do nas na konkurs, w którym do wygrania wejściówki na pokaz mody! www.walkingcliches.blogspot.com

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡