20121104

gold elegant

jacket - vintage
shoes - no name
dress - ciuchbuda
earrings - bijou brigitte

Dawno temu przeglądając jakieś czasopismo pokroju InStyle znalazłam to zdjęcie Kate Moss. Rzadko kiedy zachwycam się ubraniami, ale połączenie długiej sukienki ze skórzaną kurtką sprawiło, że zapragnęłam wyglądać tak samo. Po kilku dniach zauroczenie minęło i zapomniałam o sprawie. 
Pamięć odświeżyła mi ta sukienka. Wiedziałam, że chcę wyglądać właśnie tak. W zanadrzu mam jeszcze jednego asa w rękawie, ale na wszystko przyjdzie czas.
 Na zakończenie serdecznie zapraszam Was do sklepu Martyny, fajnie wiedzieć, że są na tym świecie osoby, które kochają ubrania - KLIK

15 comments:

  1. Lovely outfit, and i adore the earrings! XOXO

    ReplyDelete
  2. Krój kurtki zepsuł moim zdaniem cały efekt.

    ReplyDelete
  3. piękna sukienka, ale kurtka jakoś cię poszerza, stałaś się przez to troszkę niewymiarowa, jednak klimat zdjęć to rekompensuje ;]
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zauroczyła mnie ta sukienka! To prawdziwa kwintesencja kobiecości.

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    C.

    ReplyDelete
  5. świetny klimat zdjęć. wszystko do siebie pasuje!

    ReplyDelete
  6. Piękna sukienka :3 Bardzo ładny kolor. :)

    ReplyDelete
  7. Wow!! Love your style, so rock!!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw, podoba mi się to, że jednego dnia jesteś wyluzowaną dziewczyną w sportowej bluzie, a drugiego prawdziwą femme fatale. kurtkę najchętniej bym Ci ukradła ;)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Genialnie... Marzyła o takiej stylizacji i się doczekałam ,zainspirowałaś mnie.Obserwuję i licze na rewanż :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wow
    umieram z zachwytu
    ... i zazdrości
    powalasz na kolana

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡