20121215

the taking

Chociaż do większości ubrań nie przywiązuje bardzo dużej wagi to w szafie mam kilka wyjątkowych rzeczy, które z namaszczeniem wieszam na krześle lub starannie składam, chociaż reszta tarza się po podłodze. Pewna prawidłowość pokazuje, że ubrania z sieciówek są tylko, mówiąc brzydko, szmatami, jakie kiedyś kupiłam i stanowią bazę dla innych ubrań. Oczywiście mam sklepy, po których przechadzam się z ciekawością, bo mam pewność, że znajdę coś ciekawego. Jednak w powodzi topów ze słabej bawełny i butów z odpadającymi podeszwami na pierwszym deszczu trudno znaleźć coś wartościowego. Zupełnie inaczej jest z ubraniami z second handów. Często przy zakupię zastanawiam się kim był poprzedni właściciel  lub jaką historię ma dana rzecz. 
Jednak w osobistej hierarchii są rzeczy stojące jeszcze wyżej, traktowane niemalże po królewsku. Właśnie tak jak ten płaszcz. Rzeczy uszyte przez moją babcię. 

New Yorker pants| made by my grandma coat|no brand + diy shoes|

35 comments:

  1. Żałuję, że moja babcia nie potrafi szyć :p Twój płaszcz jest świetny! Prosty, klasyczny, elegancki :) Fajnie kontrastuje z czarnymi, skórzanymi spodniami w rockowym stylu.

    pozdrawiam :*
    www.cocomints.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nie ma zdjęcia z papierosem?! To nie jest możliwe! Gdzie Twoja manifestacja "patrzcie jaka jestem zbuntowana/"seksowna"/mam w dupie raka płuc bo robię masę zdjęć z papierosami? ;-)
    PS. Lubię Twojego bloga, sama palę, ale to w jaki sposób ukazujesz swój nałóg dla mnie jest odrażające (na szczęście nie odpiszesz "nie podoba ci się to nie wchodź tu", uff! ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! rzuciłam:D i jestem z siebie baaardzo dumna

      Delete
  3. świetny płaszcz!
    może obserwujemy? ;)

    ReplyDelete
  4. płaszcz z duszą :) czerń czyli to co ja najbardziej lubię zimą :)

    ReplyDelete
  5. świetny płaszczyk. Też posiadam w szafie rzeczy zrobione przez babcię <3

    ReplyDelete
  6. jestes na pozór wulgarna

    ale tak naprawde bardzo wrażliwa

    ReplyDelete
  7. płaszcz rzeczywiście jest bardzo ładny, dodatkowo buty są mega ciekawe - fajnie wyszło!

    zapraszam do mnie :)
    http://comenswag.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jestem tutaj pierwszy raz. Pozytywnie szalenie i...też mam to, że z namaszczeniem podchodzę do pewnych ubrań, a reszta jest po prostu wypełnieniem. Cieszę się, że znalazłem to miejsce, Twoje miejsce.

    ReplyDelete
  9. My love,

    This is absolutely amazing. Love the leather pants!!!


    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  10. Simple but amazing textures!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. I'm so into all black looks on snowy days! Love your outfit from head to toe! especially the rad boots! <3

    ReplyDelete
  12. Wow amazing photos!!
    Please I need your help in my blog!
    Kisses dear

    ReplyDelete
  13. Jakieś dobre pół roku nie wchodziłam na Twojego bloga... Mogę powiedzieć: zdjęcia masz lepsze, ale wracaj kobieto do ciemnych włosów, i przestań się garbić, wtedy tego nie zauważyłam ale teraz już tak, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. nie dziwię się, że stoi tak wysoko w Twojej hierarchii

    ReplyDelete
  15. awesome coat and boots dear! you look so chic and stunning xx

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  16. Cudownie jest mieć w szafie takie wyjątkowe rzeczy

    ReplyDelete
  17. Ojj ubrania szyte przez babcie są wyjątkowe!

    ReplyDelete
  18. love your coat, you look super cute

    http://blogoftheprettythings.blogspot.co.uk/

    xxx

    ReplyDelete
  19. świetny blog,
    mam nadzieję, że mój blog również ci się spodoba i mnie zaobserwujesz :))

    ReplyDelete
  20. czytam tego posta i aż mi się gorąco zrobiło, moja babcia tez była krawcową, szyła cudne ubrania dla siebie, dla mojej mamy i dla mnie jak byłam mała, to ona uczyła mnie dbałości o rzeczy, tego, jak prasować koszule itp. szkoda, że jej już ze mną nie ma :( pozdrawiam ciepło - Dasza

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡